Min nya rosa

Jag och älskling har legat och pratat i flera timmar, så härligt! Vi hade tänkt att gå ut på promenad till vattnet nu ikväll men tiden flög förbi. Nu väntar vi på att vattnet ska koka så ska vi göra lite middag, även fast kl nu är 21.25. Jag har äntligen nya hörlurar till min mobil, ett enkelt baslinne från gina och världens mysigaste tjocktröja från bikbok och är rosa. Min rosa tröja tänker jag bo i typ, tänker kanske ta av mig den när jag ska duscha och i sommar, annars vill jag stanna i den förevigt! Kan jag säga att bikbok har grymma hoodtröjor, för ett bra pris, massa olika färger och guuud så sköna dom är! Jag kommer lägga upp vad jag har köpt imorgon tror jag. Jag har tänkte mycket och kommit fram till att jag nog måste börja lägga upp vad jag köper, så ni som läser kan se och kanske t.o.m få något tips på köpet!
   Imorgon ska jag och älskling träffa Gustav och Olivia, vi ska fika i solen hoppas jag! Nu känns det verkligen som värmen är här, alla är glada och det har faktiskt börjat blomma under balkongerna här!
Nu ska jag fixa med mat och annat myspysigt <3!


2008 i Göteborg.
- Jag och bästavän testar dom sköna tröjorna på bikbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0