Onödig fakta

Jag tycker ishockey är en konstig och väldigt läskig sport men jag följer slutspelet för att HV71 är med i år igen och det är mitt favorit hockeylag(nästa år blir det AIK som är i Elitserien!) och HV möter Djurgården som hela min familj hejar på. Då är det ju klart att man måste följa det och om en halvtimme är det dags för ännu en match!
Jag har räknat och kommit fram till att om 9 veckor är min baby 20år! 
   Snart blir det lite mat, sen hockey och sen sova. Jag halvsover redan nu känns det som, men what to do? Jaja, nu blir det ett avsnitt av Vänner. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: seven - tävling på bloggen

tack! glöm inte att vara med i våran tävling där du kan vinna ett trendigt armband!

2010-04-21 @ 18:48:19
URL: http://sevenstyles.blogg.se/
Postat av: JeppsoN

Hv blåååååååååååååå :)<3

2010-04-21 @ 20:48:10
URL: http://metrobloggen.se/Jeppsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0