Skoldags strax

God morgon! Alarmet gick 08.33 imorse för Andreas ska åka och jobba, vi åt frukost, kramades och pussades och nu har han åkt. Hatar varje gång han eller jag åker, längtar till man bor tillsammans.. Jag har iaf orkat få i mig en halv macka nu på morgonen men mår fortfarande lika dåligt.

För dom flesta börjar skolorna nu, jag börjar på onsdag men imorgon ska jag ner på morgonen och skriva ett prov! Ska både bli skönt och jobbigt att komma tillbaka till plugget.
Idag har jag inga planer förutom att plugga, men först ska jag sova någon timme när jag skrivit klart. Hoppas ni får en bra dag, vi hörs lite senare!


Min gamla klass i 9an.
Årskurs 9 var det absolut bästa skolåret!


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: riktigt mys :)



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

2010-08-16 @ 13:20:57
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0