Uno, dos, tres...

Hej på er, seg update idag I know. Skolan idag var faktiskt rolig, började med spanska tillsammans med Linnea och Ken, vi är dom som går nybörjar spanska. I läxa fick vi att lära oss siffrorna 0 till 10. Jag kan allihopa, har gått runt här hemma och skrikit ut dom medans älskling rättar mig. Men nu sitter det! Tyska steg 4 efter spanskan, jag och Linnea gick tipsrunda genom skolan och fick 5 rätt av 9. Lyckat iaf. Sen var det Historia B som gick snabbt och slut vid 12. Andras stod där utanför med Elsa, så traskade vi hem tillsammans. Kollade på tv, åt pannkakor och nu ska vi kolla på OTH, hörs!


Johanna, Jennifer och jag.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

UNO DOS TRES CUATRO CINCO SEIS SIETE OCHO NUEVE DIEZ :D :D :D saknar er :( <3333

2010-08-24 @ 19:56:50
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0