Året är 2010

Jag är seg, helt slut och utmattad. Har haft en jätte jobbig dag och det känns inte som det kommer bli bättre. Känner mig så nere, alltså ledsen. Men men..

Har vilat ut heeela dagen och pluggat naturkunskap, riktigt tråkigt. Nu är det 3½ dagar kvar i skolan, ½ för julavslutningen. Ska bli skönt med lov, fast året har gått läskigt snabbt. Igår kväll när jag pratade med Andreas så diskuterade vi lite om år 2010, vad som varit det bästa, det sämsta osv. Galet hur fort det har gått när man egentligen tänker på det, kommer ihåg förra julen som om det var månader sen..


1 Januari i år, våran 5 månaders dag. En av de bästa dagarna 2010 för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0