Herr Nezeril

Jag ligger just nu i sängen med Herr Nezeril(nässpray för er som inte visste), sprutar i näsan, har ont i ryggen, hostar och försöker njuta av livet..? Går rätt bra, nej faktiskt inte. Men insåg precis att jag är lite ledsen av att stanna hemma imorgon, jag har min sista Jämställdhetslektion för denna termin, fast har en termin kvar så det är skönt. Hoppas det blir kul för alla underbara människor som tar del av Jämställdheten! Annars laddar jag upp med Herr Nezeril, varm oboy, mackor, plugga till naturkunskapsprovet som avslutas, beställa klänning, ladda upp inför julen som närmar sig med större och större steg. Men glöm inte min födelsedag!!

Igår diskuterade jag och Andreas, jag kom fram till att detta år, denna jul är den lyckligaste jag upplevt hitills, jag har aldrig blivit så glad av kylan, snön, is, halkan och allt som har med vintern och julen att göra iår. Det känns skönt, jag uppskattar det mer och mer. Det är en härlig känsla. Jag lider inte när jag går ut med Elsa eller går ut över huvudtaget, jag VILL gå ut, jag älskar kylan, mysiga ljudet när man går i snön och allt det där. Julen, vintern, kylan är min grej!

Nu bäddar jag och Herr Nezeril ner oss tillsammans, god natt för denna gång! - Jag gillar namnet Herr Nezeril!



Här är jag hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0