Jullov om 3

Fick ett sms av Ken för ett tag sen. Det stod "grattis gullet!", tänkte -vad händer idag? Så kom jag på att han tänkte på min födelsedag, gulligt men fel dag..!

Iaf, ligger duschad i sängen, katten och datan är mina vänner här. Spotify är på och jullovet kommer om 3 timmar ungefär. Blir fika med klassen, det är nog allt vi ska göra faktiskt. Sen åkte jag hem och städar och fixar till farmor, farfar och t.o.m. Jennifer kommer. Vi skulle vara fina i skolan idag, typ klänning.. Men jag vill inte direkt ha min nya och sen har jag bara somriga. Vet inte riktigt vad jag ska slänga på mig. Men har 1½ timme på mig innan det är dags att bege sig till bussen. Hörs efteråt.


Klassen innan sommarlovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0