Mer tur kan man ha

Mätta och glada sitter vi och myser lite halvt i soffan. Haft en jäkligt härlig dag i stan med Andreas. Vi kollat och shoppat julklappar, fast blev bara en julklapp konstigt nog. Till Jennifer.
Efter all "shopping" gick vi till kungsan, knöt på oss skridskorna och flög som fåglar, nej faktiskt inte. Dom spolade isen och sen åkte vi, när Andreas sa "vi åker ett varv till sen åker vi hem" då sa jag "okej" och började åka.
Andreas sa också att jag inte skulle stanna under hela varvet och precis då som den turen jag har säger jag "om jag ramlar då" och samma sekund faller jag platt rakt ner med knäna först i isen och det gjorde gaaaalet ont! Andreas skrattade, men han förstod inte då att det gjorde så ont men jag förstår honom, det såg nog ganska roligt ut. Sen åkte vi hemåt.... Fuck skridskor säger jag bara, mina knän gör så jä*la ont och eftersom knäna tog i isen innan ens mina händer så blev det ännu värre.. Nu har jag jätte ont och lite små sår som jag ska plåstra om imorgon hemma.

Nu myser vi i soffan med välförtjänt cola och godis, ha en mysig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0