Min dag!

Ingen vanlig dag idag för den 22 december kommer alltid vara min födelsedag!! Jag är så jävla glad över mina nya högtalare, exakt lite som dom jag fick förra året fast större och bättre! Så jävla bra, sticker och lyssnar igenom Rihannas skiva, har inte vågat eftersom alla sagt att den är så bra så har haft stora hopp på den, lite för stora. Men nu vågade jag och den är grym!! Tänk om man skulle åka och se henne nästa år... Faktiskt en riktig dröm!..

Har fått högtalare, en jätte fin tröja, rökelser med olika dofter, låda till min hylla, läppstift, tights, röda stenar, pengar till en resväska och lite annat. Får mera saker ikväll av släkten, ska bli jätte roligt. Imorgon ska jag handla julklappar, dom sista!


Kommentarer
Postat av: v i k t o r i a

Grattis!

2010-12-22 @ 14:13:28
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0