Sjunga och hoppa - bra start på morgonen

God morgon! Jag tror nästan Andreas tröttnar på mig snart, haha, igår kväll var jag lite för pigg när vi skulle sova så jag låg och sjöng, pratade och hoppade i sängen tills jag tröttnade och försökte sova men då blev Andreas pigg och kunde inte sova. Imorse när jag vaknade så var jag super pigg verkligen! Låg och sjöng/skrek "vaaakna" tusen gånger om. Han sa åt mig flera gånger och varje gång började jag sjunga eller liknande. Nej, måste skärpa mig om han inte ska tröttna men det var kul för jag fick han att le iaf!

Idag åker vi in och SHOPPAR! Gud vad jag blir glad då, hoppas det börjar snöa lite också, skulle vara mys! Sen ikväll går vi på julmarknad och åker skridskor. Kommer bli en jätte bra dag!


Julafton förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0