A sweet escape

God morgon! Eller nästan, jag och älskling vaknade vid 10 faktiskt! Ovanligt tidigt för att vara oss också. Men vi har varit vakna sen dess och precis ätit frukosten. Just nu sitter vi och myser i soffan och kollar på tv.
Ikväll börjar ju även melodifestivalen, så får väl kolla hur bra den verkar. Annars får vi se vad dagen bjuder på, hörs senare<3!


Jag älskar dig, du är världens bästa pojkvän. Du är den enda för mig,
du ger mig hopp, kärlek och lycka.
Jag kommer aldrig lämna dig, du gör mig till världens lyckligaste!
Du är mitt livs största och första kärlek <3


Kommentarer
Postat av: andreas

Vi vaknade jätte tidigt ju:O Jag är stolt över oss:D

Jag älskar dig:D<333333333

2010-02-07 @ 00:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0