Detta inlägg med bilder och lite text är för den enda..

..Min underbara bästavän! Du vet att jag saknar dig, och det är så otroligt jobbigt att vi inte träffas lika ofta som förut. Men jag vet att det blir bättre. Och även fast det är avstånd mellan oss så finns jag alltid här, jag kommer aldrig försvinna. Du är min bästavän, du är helt fantastisk! Jag lovar dig, jag kommer aldrig lämna dig. Så länge jag lever så står jag bredvid dig genom allt. Du är underbar, jag hoppas du vet det. Och jag önskar att hela världen skulle veta det. Trots allt som händer och allt som har hänt så kommer vi klara allt tillsammans. Du vet att jag släpper inte dig, jag kämpar för dig och för oss. Och trots människor behandlar båda oss som luft ibland så får du mig att kämpa och jag vill att du ska kämpa och jag hoppas du gör det lika mycket som jag. Vad än som händer i framtiden så vill jag att du ska vara med mig, för jag kommer vara med dig, förevigt. Jenniferebecca, jag gör allt för dig och för oss. Ingenting kan sära på oss, det vet vi. Du har förändrat mig liv, du har gett mig lyckan och hoppet för att orka. Och jag vill göra detsamma för dig. Jag älskar dig bästavän, starkare än Pippi och Bamse. Tillsammans klarar vi allt, glöm aldrig det. Jag säger det för mig själv varje dag, det får mig att orka. Jag saknar dig varje dag. Men jag vet att du har det bra, men tillsammans med mig bäst, hehe.. *självgo!* Jag vill bara att du ska veta att oavsett vad så lämnar jag aldrig dig, jag finns alltid här och jag kommer aldrig försvinna. Jag älskar dig mest av allt i hela världen! Kämpa och var stark varje dag, jag vet att du är det. Och sluta aldrig, sluta aldrig göra det du gör och sluta aldrig vara den du är. För den du är, är speciell. Jag älskar dig Jennifer, Jag saknar dig Jennifer, vi ses snart bästavän! FÖREVIGT <3!
Hold on honey. <3












Till världens underbaraste bästa och saknade Jennifer!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ni är de bästa vänner som finns:D

Älskar dig baby<3333333

2010-02-14 @ 00:10:16
Postat av: Jennifer

jag älskar dig mest av allt som finns på jorden, min BÄSTA VÄN - du vet att jag aldrig släpper dig, aldrig låter dig gå. är man starkare än bamse och pippi så kommer man inte ur mitt grepp. mycket har hänt och mycket kommer hända, du är livsglöden. JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MIN FINA BÄSTA VÄN, du är värd hela världen!!! <3

2010-02-14 @ 19:18:36
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0