Jag orkar inte!!!

Känner mig helt äcklig, hemsk och sjuk. Mitt huvud känns större än en vattenmelon och jag är hungrig så fort jag äter, känner mig febrig(?) och jätte trött och hängig.. MEN ändå så ska jag ta mina sista krafter att städa mitt rum. Iaf ett tag, sen bada och sen åka och hämta älskling och köpa godis :*
   Gjorde inte så mycket i skolan idag. Så orkar inte skriva mer om. Orkar inte blogga mer nu, bloggar när jag mår bättre. Puss <3!


Jag vet att jag laddade upp den bilden för någon dag sen..
Men jag vill ha sommar och jag älskar bilden!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sommar, märsön, åh <3

btw, min midja är übersmal och mina höfter jätte breda. ser ut som en fyrkant med en trekant på :o NICE? iloveyou!

2010-02-05 @ 16:59:05
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: andreas

Du är inget dåligt fatta det:O

Jag älskar dig:D<33333

2010-02-06 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0