Jag vill bara slicka på dom..

Alltså nu måste jag förklara mig, när jag går förbi lyktstolpar som är har is på sig och ser lite frostiga ut då känner jag för att trycka upp tungan på dom. Men det misstaget gjorde jag när jag var lite och började blöda osv. Så det misstaget ska jag försöka att inte göra igen! Annars.. Får jag skylla mig själv!
   Jag är iaf hemma nu eller egentligen för två timmar sen men sak samma! Jag har ont i mitt knä, nyser, dumma förkyldning.. Plus att jag svimma. Strax ska jag plugga till engelska provet som kommer på fredag, lika bra att plugga i tid right? Mamma kommer vid sju och hoppas på en kebab då! Annars går jag och lägger mig, hehe. Jag är trött och juste(!!) har fått något konstigt på handen, typ som utslag men ändå inte.. Men jaja, vi hörs kanske senare då <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du fick ju donken mat;D

Man kunde tro att du ville slicka på något annat;)

Love you Baby<3333333

2010-02-10 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0