Matlagning!

Nu har jag varit ute för första gången idag och guuuud så kallt det är!! Mina ben är som isbitar, fast röda.^^
  Jag och älskling var ute och handlade mat, och lite gott till kvällen. Såg precis att klockan är nio, redan! Men köttbullar och makaroner får det bli nu på kvällen, och till det blir det nog en film eller på x antal av O.C.
Imorgon har vi även lite planer, efter Andreas har varit på möte ska vi in i flera butiker och kolla på massvis med kläder och annat mysigt! Top shop, HM, Gina, och massa mer här i Vällingby, det blir perfekt! Nu ska jag gå och hjälpa till så skriver jag mer senare, försök hålla er varma<3!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det blev bra mat ju:D det blir alltid bra mat med dig baby:D<3333333

2010-02-23 @ 00:48:13
URL: http://jenniferebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0