Starta motorn, ta ut vingarna och flyg med mig till London!

Imorgon har jag inga lektioner så det blir lite sovmorgon då! Och sen ska jag och hunden ut på promenader. Men mer om det imorgon!
     Just nu sitter jag i soffan med datan, en skål med päron och kollar på kläder. Vill och behöver verkligen nya saker till min garderob. Och som rubriken säger så vill jag till London! Skulle vara så roligt ju. Har faktiskt klistrat lite så ni får se en bild på en del kläder som jag blev lite smått kär i.. :$ Mer kommer imorgon också! 
  Skriver mer innan jag går och lägger mig eller så, så kanske ni får mera kläder! ;D <3!


Allt är från TopShop;
3 st T-shirts med söta tryck
En silverring med fina detaljer
En ljusgrå tröja med detaljer på axlarna
Guldhalsband
Två svarta ballerina skor, love them!
Armband, svart guld och silver
En svart klänning med halva med lite mönster
Vit spetsklänning
Vit tunika/linne med tryck av Eiffeltornet med paljetter av olika färger
Svart klänning med leopardmönster
Svart klänning med svaga detaljer
ÄLSKAR ALLT!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är världens bästa flickvän:D

Jag älskar dig<3333

2010-02-04 @ 12:59:02
Postat av: Andreas

Du ska få kläderna älskling:D du förtjänar det:D<3333333

2010-02-04 @ 12:59:42
Postat av: Andreas

Vi ska till london babygirl:D<333333

2010-02-04 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0