Sur? Nej tack!

Just nu sitter jag och älskling och tittar på tv, men älskling verkar jääätte sur :( Det tycker inte jag är bra!! För då blir jag orolig(!) och det vill ingen av oss..
   Jag och älskling var ute länge med hunden tidigare ikväll, och hon fick hoppa i djuup snö! Det var riktigt kul att titta på.^^
Vi har iaf handlat en hel del godis och cola, yummie! :] Senare ska vi väl kanske kolla på någon film och på How I mer your mother. I like it baby ;) Känns som vi kommer sova tidigt ikväll för älskling är trött redan nu, haha :p Imorgon ska vi springa... Hehe, va kul! Men nu får jag njuta av allt godis med älskling och ska strax ladda in mer bilder i datan från slutet av förra året. Det kommer även upp på bloggen, puss på er så länge <3!


Kommentarer
Postat av: andreas

Jag är aldrig sur:O

Du vet att jag va trött och inte hade sovit något:O

Du är min babygirl:D<33333333

2010-02-06 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0