Vågar man?!

Vågar man verkligen gå ut idag? Det snöar, minus grader, stark vind, snö som flyger från taken och helt galet! Men vi har tänkt att gå och kolla runt i flera butiker idag, jag hoppas det blir så även fast vädret säger nej. Vi har iaf ätit en snabb frukost och nu är Andreas "socskärring" här, som han kallar det men inte vågar säga något om min mamma skulle höra, haha! Sen får vi se vad som händer idag, min hals är inte på g för att prata eller någonting liknande.
  Jag drömde att jag och älskling var ute med "våran" hund som vi hade och gick runt på Djurgården här i Stockholm, det var jätte mysigt men det var fortfarande vinter. Men sen när vi kom fram till en liten strand så var vi plötsligt i Thailand, synd bara att drömmen inte är sann..
Nu blev jag jätte sugen på tacos också, jag har blivit helt galen i det! Men vi hörs senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Man ska ju vara snäll baby;)

Jag älskar dig<33333333

2010-02-23 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0