Bloggen och 2010..

Jag som hade nyårslöfte att börja blogga mer 2010, det har nu gått en vecka och inte ett enda inlägg.. Men får väl lov att blogga mer från och med nu!
      Födelsedag, jul, nyår osv, hela julen har varit underbar! Orkar ju inte skriva allt som hänt, har varit med min älskling så mycket som går(= varje dag! ;>) Julen firade vi i Enköping och nyår i Stockholm, det blev väldigt lyckat! Fick en data också, överlycklig för det :* Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer, så ha det underbart och så skriver jag mer imorgon när Andreas kommer.


På nyårsdagen tog jag och älskling en lugn och skön "vilodag". Låg i sängen hela dagen, badade varm skumbad + ansiktsmasker och hårinpackning.
Jag älskar dig mer än någonting annat Andreas Svensson! (L)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dig mest av allt i hela världen, du är underbar älskling<333

2010-01-08 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0