Cut cut cut - Cam cam cam!!!

Jag är i desperat behov av att klippa mitt hår! Hoppas att det finns en tid hos Emilia på Onsdag, *håller tummarna!*
     Jag är nu hemma och pluggar, lagar mat, fixar bilder + alla hjärtans dag present till min älskling och ska även börja med den till bästavän! :] Det blir bra det! Sen kommer min älskling tillbaka ett tag(tills imorgon) och håller mig sällskap sen åker jag till Stockholm över helgen och då blir det fullt ös med saker vi ska göra! Det ser jag mycket fram emot men nu måste jag kolla till min mat och mina uppdrag som jag kommer få varje vecka av Andreas för att jag ska ha något att göra på vardagarna! Det är super faktiskt :) Hörs senare, nu måste jag kolla till katten så inte han smög under soffan och tänker dö! Hah va hemsk jag är, klart han inte dör va..!? Men när jag fixat lite mer skriver jag <3puss!
Dom tre första bilderna på mig med min cam ;)

Kommentarer
Postat av: Jääännifär

TYP HEJ DEN SÖTASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN? :o <33333333

2010-01-25 @ 17:22:19
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det är sant:D hon är världens underbaraste bästa sötaste vackraste perfekta flickvännen i världen:D<333333333333

2010-01-25 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0