Drömmar är bra, att förverkliga dom är bättre

Nu ligger jag och älskling i sängen och myser, nästan iaf. När jag skrivit klart så ska jag gå och göra lite frukost till oss till How I mer your mother. Sen när vi är klara bär det in mot stan. Vi ska äta på tacobar idag, ska bli mysigt!
     Annars vet jag inte så mycket mer vi ska göra.. Igår somnade vi kanske vid halv två(?). Tittade på How I met your mother i ungefär 1 timme innan vi slocknade.^^ Jag skriver mer när vi är tillbaka och vi får se när det blir. Ha en bra lördag<3!


Älskling.. Du kan väl så länge sätta på himym?
<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Babygirl du får dina drömmar förverkligade:) Jag står vid din sida föralltid, jag kommer aldrig att lämna dig.

Jag älskar dig nu och föralltid.

Du är världens bästa flickvän<33333

2010-01-30 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0