Efter 1 timmer så är jag här igen!

Kunde inte hålla mig borta så länge ;) Haha!
         Förra veckan höll jag faktiskt på att lägga ner bloggen helt och ta bort den och allt(!!) men vilken tur så gjorde inte jag det. Skulle ändå gjort en ny, hah. Men tänkte be bästavän att ändra designen på min blogg? (a) Det var ju faktiskt den underbaringen som fixade allt det här till mig och startade min blogg efter jag hade sagt under hela våren och i början på sommaren att jag skulle men icke sa nicke! ;]
Nu är jag full av päron och choklad och cola och på det så mår jag illa.. Greeeeat... Min älskling är så underbar så han springer och gör allt jag säger(fast det gör han alltid<3). Nu ska jag sätta på mig morgonrocken och krypa ner i älsklings knä med täcke och massa mys! Ha det underbart för det ska jag ha <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du gick iväg med elvis till din mamma:O jag älskar dig<3333333

2010-01-24 @ 23:24:48
Postat av: Jennifer

i can do the design, säg hur du vill ha den och så får du den så (förhoppningsvis xD)

2010-01-25 @ 05:59:26
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0