Idag/imorgon?

Imorgon så kommer det bilder från året som varit, känns som ett riktigt guldår! Jag kan bara önska och hoppas att 2010 blir minst lika underbart! Ni får se mera imorgon, kanske lägger upp två - tre bilder nu.
    Sleep well! :)    {inte i ordning från jan-dec, men lev med det! ;)

Jag blev faster till lilla Axel den 5e November! Så söt, jag är en riktigt stolt faster! {blir moster igen snart i år!


Klassresa, slutade nian, cabaré och mycket mer galet med bästavän och 9e. Ni alla är grymma! <3


Ölandsresan med Bea, mamma och Jennifer. Det blev minnen, helt underbart.


Träffade Andreas 13 Juli och sen 1 Augusti blev det vi och så är det än idag!
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ett riktigt guld år:D jag fick träffa dig och det blev vi vad mer kan man begära av ett år?:D<333

2010-01-08 @ 13:03:12
Postat av: Anonym

sm-guld bejbi ;) <33333

2010-01-08 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0