Jag flyger utan vingar så fort jag tänker på dig, oss, vi!

Nu har jag precis lagt mig i sängen med Elvis bredvid mig som håller på och gör sig snygg(slickar och biter sig själv.. sånt som katter gör!) Vi ska strax sätta på Sex and the city på datan och kolla innan vi somnar för natten. Har sovmorgon imorgon men tänkte hinna med att ta ett varmt bad på morgonen innan alla kurser. Har nu ikväll, så här sista minuten, bestämt vilka kurser jag ska kolla på imorgon!
   Har också hunnit med att prata med min älskling nu ikväll. Ska ringa han i slutet av filmen också, alltid lika mysigt och underbart att höra hans röst som det sista innan man somnar in för natten! :) Men nu  ska jag och katten sätta på SATC, btw så längtar jag tills den nya kommer!! Woho. Vi hörs imorgon, sov gott <3!


Ett litet bra Sex and the city citat; 
"I like to have my money where I can see them - In the closet!"


Ingen är som dig.
- Min kärlek, nu och förevigt!<3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi är förevigt och längre. Vi är bäst oavsett vad eller hur babygirl?:D<33333

2010-01-19 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0