Kärlek på riktigt

Känslorna bakom dom osagda orden, det är dom man vill höra.
Dom små speciella sakerna, dom vill man känna, höra, få och veta att dom aldrig flyger iväg.
När man berättar allt för varandra, även dom dåligt sakerna, då kan man äntligen lita på den personen till fullt.
    Och på det sättet jag litar, älskar och tror på oss är helt otroligt och fantiastiskt!
Även fast man inte alltid får höra bara bra saker så kan bara kärlek bli starkare och bättre så länge man litar
 och tror på det. Så när man väl vet att det är tillräckligt starkt då håller det.
Och även fast man är rädd och orolig för att satsa till 100 så gör man det,
 om man har någon bredvid en hela vägen.
Den där speciella känslan får ta över allt det läskiga och då kan man bara vara. 
     Jag älskar dig förevigt, och jag vet att tillsammans med våran kärlek så är det starkt och vi klarar nog vad som helst. Tillsammans med dig är jag säkert, trygg och världens lyckligaste!
Det här får aldrig ta slut.
Det är kärlek på riktigt.
Du är min kärlek på riktigt förevigt!
Andreas Svensson, du är min livs stora kärlek, på riktigt!<3





Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är mitt livs stora kärlek och jag älskar dig nu och förevigt. Du och jag nu, imorn och föralltid<3333

2010-01-11 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0