Kissnödig och instängd!

Nu är vi hemma från bion.. Och jag säger bara: HJÄLP!!! Gud va man hoppade till flera gånger, det var en riktigt läskig film! Så jag bestämde att dom andra gångerna vi ska på bio så ska vi gå på komedier. Det får faktiskt Andreas stå ut med som drar med mig på sånt här.. Hoppas på inga mardrömmar iaf, men jag är ju så otroligt lättskrämd också..
    Nu håller älskling på att laga lite makaroner och köttbullar innan vi ska mysa framför en BRA, KOMEDI och sen sova. Sen imorgon bär det av in till stan och handla bl.a hudprodukter, presenter till min älskling och kanske något annat, beror på vad man hittar. Nu ska jag ligga och vänta på maten, tur att man har en underbar pojkvän som fixar! Hörs antingen innan vi ska sova eller imorgon innan vi åker. <3!


<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi ska fortfarande se skräckfilmer:O Älskling du är så söt när du ligger och kliar dig:D KLart jag fixar natt mat åt dig det kommer jag alltid att göra:D

Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag kommer alltid göra det<33333333

2010-01-30 @ 01:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0