Kladdkaka, mer bilder och en underbar pojkvän!

Jag har kommit på både saker som älskling ska få i alla hjärtans dag-present, i födelsedagspresent och 6 månaders present! Jag är faktiskt lite stolt. Som sagt så är det 6 månader om en vecka och jag är såå lycklig :]
     Nu kom Andreas med både kladdkaka, kameran och lite saft med isbitar. Så snart kommer det ännu fler bilder från förra året. Men det är ju bara att njuuta ;) Haha I know you like it!
Imorgon ska jag träffa syv, både för att välja kurser och prata om Cybergymnasiet. Jag känner mig rätt så taggad och syv är ju så snäll så det är klart det kommer gå bra! Tänker fortfarande på om jag ska/vill/orkar byta eller inte..
    Men nu håller min blåsa på att spricka så jag måste springa till toaletten på direkten! Hehe. jag laddar upp mer bilder och skriver mer efter kladdkakan! Pussen<3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Världens bästa älskling:D vad du än väljer så är jag vid din sida nu och föralltid. jag älskar dig med hela mitt hjärta och kommer alltid göra det:D vi föralltid älskling:D<33333333

2010-01-25 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0