Love takes two!

Nu har jag tittat på några hemsidor och är helt bestämd vad Andreas ska få i alla hjärtans dag-present! Däremot 6 månader.. Vet inte!! Får väl försöka komma på något snabbt..
        Idag var det en kort skoldag, slutade 12. Sen pluggade lite, åt och somnade ett par härliga timmar. Hemskt väder, jag som tänkte springa i dag.. För första gången på länge, haha!^^
  Imorgon är det en liten sovmorgon till 10 och sen kämpar igenom skoldagen som slutar vid 15.15! Sen hem, packa lite, ansiktsmask m.m. Det blir bra. Sen på fredag fick jag en klipptid 9.30 och slutar skolan två timmar senare. Inte dåligt. Sen ska jag hem till hunden en timme sen till Stockholm med en underbar helg framför oss!
       Nu ska jag titta på O.C och strax ringer älskling. Vi hörs imorgon, sov gott folket <3!


Efter  första gången jag klippte mig.
Den enda gången jag blivit nöjd faktiskt! ;]


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du har alltid bra hår älskling:D det ska bli kul att se dig nyklippt också:D jag älskar dig babygirl nu och föralltid:D<3333333333

2010-01-28 @ 13:02:46
Postat av: Andreas

Det är alltid vi 2 älskling<3333333

2010-01-29 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0