Magen pratar med mig

Är så otroligt hungrig! Men maten står i ungen och älskling hjälper till som om han är min hemmafru, haha men underbar är gubben. 
    Jag kom hem vid 10.30 idag och däckade nästan direkt sen vid 12 blev jag chockad(!!!) för då kom älskling och överraskade mig, nyvaken var jag med lyckligaste på länge. Även fast det inet märktes.. Men lycklig är ordet! Nu har väl mest han lagat mat och fixat, men jag måste iaf hjälpa till lite så ska springa ut till köket nu. Måste ju alltid försöka vara så bra en flickvän kan vara :) Pussen på er så hörs vi senare idag,



Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dig mer och jag försöker vara den bästa hemma mannen för dig:D<333333

2010-01-14 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0