Möte med syv - nya beslut

Jag har nyss varit på ett möte med syv. Vi hade mycket att prata om och fick mycket gjort. Jag har nu valt alla kurser m.m som jag skulle gjort och nu hoppas jag att jag får det jag vill! Sen så ska jag träffa henne om några/någon vecka. Allt löser sig såklart!
    Nu har jag kommit hem iaf, har några uppgifter att göra, vila och äta. Det blir perfekt! Senare kommer Jennifer greeeeat!
Imorgon är det en kort skoldag sen ska jag och mamma till biblioteket. Känns som det kommer bli en riktig bra vecka :] Men nu så ska jag vila och smsa lite med älskling <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

DU är så underbar baby:D allt löser sig det vet du:D jag älskar dig mest av allt:D<333333

2010-01-26 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0