Om en vecka...

..Så har det gått ett 6 månader tillsammans med älskling! (Fast på måndag) Ett helt halvår! Det har gått så otroligt fort, men så underbart! Har lite planer faktiskt :*
     Nu sitter jag med min älskling, ofc, i soffan och äter lite choklad och dricker cola. Men egentligen skulle vi äta mackor med han drog fram chokladen först, så gör man inte älskling! Så nu ska jag få skjuts på hans rygg till köket för att göra våra älskade mackor! Sen skriver jag mer senare, <3!



Ska också börja välja kläder till dopet i Mars. Längtar till lite nya kläder :'>


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag ska fixa kläder till dopet också:O:D

Klart du ska rida på min rygg:D men vad hände med att jag skulle få rygg problem:P

Jag älskar dig nu och föralltid baby:D<3333333333

2010-01-24 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0