Varför? Därför..

I veckan har jag inte bloggat så mycket pga min mage, jag har alltså mått för dåligt för att orka. Mår lika dåligt nu med men tar lite tid nu till bloggen. I veckan har jag gått lite i skolan(så mycket jag orkat med) och i torsdags kom min älskling hit. Annars så har inte vi gjort så mycket, vi var barnvakt i fredags mellan 16.30-01.00 men om man får lite pengar och lite tid med småbarnen och älskling så är det inget att klaga på egentligen!
     Idag så gick jag och Andreas upp och ut med Elsa vid fem och det var väl första gången idag jag rörde min feta röv ur sängen, hah! Och eftersom jag har världens underbaraste pojkvän fick jag frukost på sängen också.
Men nu till nuet;
    Vi(egentligen bara baby) skulle göra mackor och jag vill ju ha ost och gurka på mina mackor och mysigt som det var så hittade vi en död mosad humla på gurkan, hur mysigt är det liksom..?! Och Elsa(hunden) har en stor knöl på halsen, får hoppas att det inte är något farligt bara. Men nu ska jag äta min mackor med mosad humla på. Mmm.. Såå gott ;) Skriver mer imorgon på "morgonen" <3!


                     Saknar min bästavän! (L)


       Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nawwwww baby du är världens bästa. jag var jätte trött när vi var barnvakter:o jag älskar dig:D<333333333

2010-01-24 @ 02:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0