Perfekt dag!

Jag är så lycklig! Har kommit hem från lunchen med Joel och Jennifer, sötnosar. Nu packar jag och om en timme åker jag till bussen, ska köpa biljetter till AIKmatchen den 8e på derbybutiken annars åker jag till Åkeshov och hämtar nycklarna av älskling. Åker hem, tittar på film sen kommer han och då sover vi och vilar upp inför imorgon. 09.02 går tåget från centralen mot Göteborg. Vi kommer hem på fredag runt tio-elva och lördag spenderas troligen med Elis m.fl på Pride. Och söndagen blir det bara vi, på VÅRAN 1års dag. Nu måste jag fortsätta, ska försöka mobilblogga nere i götet. Annars får ni förstå, puss på er bästa!


Snart sitter jag och pojkvännen på en klippa, hand i hand, huvud mot axel och kollar på solnedgången.
Det är så det ska vara.
Jag och den jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0