Roligaste veckan börjar idag!

God dag säger man väl då? Jag somnade runt halv fyra igår, låg och tittade på O.C i sängen. Nu mår jag inte så bra, jag har duschat så känner mig ren. Men mår lite illa fortfarande så idag blir det väl att ligga i sängen, börja smått packa inför imorgon och bara ta det lugnt. Vädret är väl rätt okej, inte regn men inte sol.
    Åh jag vill bara spola fram tiden ungefär 24 timmar. Sitta på café och äta lunch med Jennifer innan jag sticker. Idag börjar även den roligaste veckan på hela året i Stockholm - Pride! Finns inget roligare som jag kan komma på, på fredag kommer vi hem och på lördag blir det pride hela dagen! Det är bra att det finns något att längta till när vi kommer tillbaka från Götet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0