Snart får jag sova

Tänkte hålla mig vaken till nio för att få prata med Andreas ett tag. Så kom jag på att Ugly Betty går på tv till kl nio. Blev jätte glad och visste att jag kunde vara vaken då. MEN, då funkar inte tvn.. Typiskt? Ja. Jag kollade iaf på O.C mitt på dagen, men gick ut med hunden under halva skivan(ca 2 avsnitt så att säga).
   Åh är så sur på tvn!! Och så är det VM-matcher ikväll.. Meeen. Jaja, ska få i mig lite cola så håller jag mig vaken vid datan ett tag till. Pussis.


Tänkte ladda upp bilder till er, från när jag och Jennifer var ute på sjön..
MEN, inget batteri i kameran, så får bli imorgon!


Kommentarer
Postat av: Andreas

hoppas du sovit bättre ikväll:) du är bäst baby:D<33333

2010-06-30 @ 05:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0