cold and out of breath

Nu är jag hemma! Röntgen gick bra, tycker det var lite obehagligt men det gör jag alltid när jag är på sjukhus. När jag kom hem väntade en ny läkartid på öra-näsa-hals, äntligen! Fast ändå rädd..
  Efter röntgen satt jag och väntade på mamma som kom två timmar senare, men under den tiden tjänade jag 10kr av en liten gubbe! Och satt och tänkte på varför gamlingar har så kort hår..
Men just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så blir det nog lite mat, jag är så himla sugen på fetmat! Men nu har jag inte tid att skriva mer för jag ska bara vänta på mat, hörs senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du fick 10 kr och fetmat:D

Du är världens underbaraste och jag lämnar aldrig dig.

nu och föralltid<3333333

2010-03-04 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0