Flyger på mitt fluffiga, rosa täcke och.. pluggar!

Nu är det dags för att sätta igång med plugget, just nu går det inte så bra eftersom jag sitter framför tvn. Men snart flyttar jag mig till köket! Först blir det engelska och sen idrott. Har även lite chokladbollar och smått äta medans min hjärna jobbar, så jobbar man bäst hehe.. 
  Måste även kolla upp vilka filmer jag och Andreas ska kolla på nu i helgen, och jag ska få en överraskning imorgon. Har lurat fram älskling på lite ledtrådar iaf, 15 bokstäver och börjar på pre..?! Jag fattar inget, men som sagt, kunde inte ens gissa fram en ring när han hade gett mig "r*ng" haha. Men nu måste jag sätta igång och plugga ju! Hoppas ni har en bra dag innan den efterlängtade fredag kommer smygandes <3!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

pre på 15 bokstäver är lika med PREVENTIVMEDEL men han kan inte stava så han har två v :D HIHIHI!

2010-03-25 @ 19:23:02
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0