For my love, for your love

Förlåt för jag inte uppdaterat! I Måndags var jag och älskling ute med Elsa i 4 timmar(!!) vi gick ut till Bresse och tillbaka! Det var en riktig skön promenad kan jag säga.
 Idag var det en kort dag i skolan, till 12. Och älskling kom och mötte mig så fick jag min laddare och nyss så skulle han gå till bussen och jag skulle ner till bussen så började jag blöda näsblod så jag fick springa hem, yr och blodig som jag var. Och var riktigt "duktig" och ramlade rakt på dörren här hemma för jag var så yr. Men nu ska jag bara ta det lugnt så ska jag möta bästavän vid halv fyra ungefär på stan. Sen senare ikväll blir det plugg som jag har fått idag och sen måste jag fortsätta kämpa med mitt hopprep till fredag.
   Mia kom även hem igår från Tyskland, riktigt kul att träffa henne även om man inte mådde så bra. Men nu ska jag vila lite och nu började blöda mer. Hörs senare <3!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

älskade vän <3

2010-03-10 @ 18:12:29
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du får inte blöda och du ska ta det lugnt:O

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva<3333333

2010-03-12 @ 09:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0