Hårdrock+dunkdunk i huvudet

Idag har varit en sån där jobbig och bra dag samtidigt liksom. Imorse fick jag otroligt glada nyheter av Maya, att alla som sökt till internationella inriktningen har kommit in!! Då kändes det som hela dagen skulle bli bra, men tyvärr kom min extrema huvudvärk tillbaka och jag gick hem vid kl 11, fast jag slutade kl 12 så jag missade inte så mycket. Men när jag kom hem vilade jag, tog tabletter, drack och sov lite, så jag trodde huvudvärken skulle vara borta. Jag satte inte ens på tv eller datan under den tiden! Men den är kvar.. Jag ska iaf sova om ca 1 timme, så hoppas jag det är bättre imorgon när det är en full dag med prov det första på morgonen. Men nu ska jag snart gå upp med mackor och annat gott! Ha en bra lill-lördag <3!


Varma och härliga sommarkvällar, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0