hitta orken

Det är så sjukt jobbigt, den senaste veckan har jag haft otroligt ont i halsen, mer än förut och det är jobbigare än vad man kan tro!
  Idag har varit en rätt lugn dag i skolan. Och imorgon går vi bara till 12 och sen vid fyra så ska jag till sjukan och röntga mitt knä. Men jag vill att dom ska kolla min hals(!!) jag låter ju som en häxa.. Och har ont som jag vet inte vad!
Idag fyller även min kusin år, grattis till han! Men nu ska jag glo lite på tv och bara ta det lugnt. Jag fick även hem en H&M-katalog och VeckoRevyn, då blir jag lycklig! Ha en bra kväll <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det kommer älskling du behöver inte oroa dig för något:)

Du och jag föralltid älskling:D<33333

2010-03-03 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0