JenBenKen

Jag har precis kommit hem från fika med favoriterna Ken och Jennifer. Vi var på Wikmans och man kan väl säga att det bara var jag som åt någon riktig mat, haha. Blev den andra favoriten: En grym nachotallrik! Åh så gott!
 Sen gick jag och Jennifer upp till stan och kollade runt lite, så fick hon sin present, en bok med underbara minnen! (Ken fick även en present, This is it dvd'n!) Jag blir lycklig, när mina vänner är det!
 I skolan idag gick väldigt snabbt, jag gick ju bara till 11, sen fick jag lov att springa till Ungdomsmottagningen och var där i ca 45 minuter. Sen åkte jag hem, duschade och sen ner till stan.
Imorgon ska jag till skolan sen handla presenter till min älskling! 8 hela månader imorgon, lovelovelove. 
   Men nu tänkte jag gå upp för en lång natt med mycket sömn! Ha en bra lill-lördag <3!


Vår mest "lyckade" bild från den dagen, haha åh!
Minst 1 gång i veckan med bästavän!


Kommentarer
Postat av: Jännifär

puss bebisar!

2010-03-31 @ 21:35:23
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0