My wrinkles will look better with you

Lugn, ostressad, skön och helt enkelt underbar morgon! Vi vaknade kl 9.03 och somnade faktiskt inte om, vi låg i sängen ca 1 timme och pratade och hade det mysigt, sen blev det frukost vid sängen, älskling spelade och sen hoppade jag in i duschen och nu har Andreas precis kommit ut ur duschen. Om ungefär 1 eller 2 timmar ska vi åka in till stan och senare efter det ska vi tillbaka till Enköping.
   Igår kväll.. Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde. Vi kom hem runt 20.30 tror jag. Jag somnade i älsklings knä medans han spelade, sen vid 00.00 somnade vi. Så helgen har varit en riktigt lugn helg! Sånt man behöver inför sista veckan innan lov. Prov måndag-torsdag.. Heja heja! Men på tisdag ska jag hälsa på i Strängnäs, bästavän har någon klasskonsert tror jag det är. Och på onsdag firar jag och baby 8 månader! Fredag är vi båda lediga också, kanske blir lunch/middag på Wikman's efter vi hjälpt mormor hoppas jag! Hehe. Men nu ska jag ligga hos älskling och kolla på han och hans spelande! Vi hörs senare ikväll <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0