nej nej nej och återigen nej

Men tja vad jag orkar uppdatera, neej inte den här veckan asså! Blää.. Orkar inte skriva något om veckan, mest skola kan jag säga.
  Idag har vi varit på dop, Axel sötnosen! Och sen har jag och älskling legat i sängen och kollat på Melodifestivalsfinalen, den sög.. Japp. Men imorgon blir det AIK-match och tråkig nyhet att min räddning för den dagen inte kommer.. (Jag är väldigt ledsen ja.) Plus att jag har jätte ont i benet, näsa och knät. MEN, när jag och Andreas hade åkt in till stan efter dopet gick vi och kollade i affärer, hittade faktiskt bh&trosor, en tröja och duscholja, och älskling hittade någon scrub och en jacka! Så det var väl det som får fylla min dag med lycka, nu behöver jag en lite(stor) kram av älskling. Vi hörs <3!


Tack för att du finns där så jag kan luta mig mot dig.
Och tack för att du alltid tar emot mig..


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag gör mitt bästa älskling och jag finns alltid för dig, du behöver inte oroa dig, jag lämnar dig aldrig<333333333

2010-03-14 @ 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0