tro inte att du vet allt.

En kort dag i skolan blev det, slutade 14.10 plus en lunch på Wikman's med mamma! (Jennifer.. Det blev en nachotallrik igen..) Det blev en riktigt bra dag, och när jag kom hem tills nu så har jag pluggat och varit ute med hunden. Jag har tyvärr ont i huvudet troligen för lite dricka, för mycket plugg. Men imorgon är det fredag och det betyder; slutar 11.30, älskling kommer, promenad ut till Bresse, fredagsmys och HEEELG! Och i helgen händer det: dop för underbaringen Axel, AIKmatch med Jennifer, Andreas m.fl! Riktigt bra kommer det bli, sen är vi lediga på måndag också, TJOHO! Men nu ska jag strax bada, tagga inför en bra helg nu då <3!


Älsklings Axel!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha tacostjejen.se :D

2010-03-11 @ 21:09:01
Postat av: Andreas

Du älskar tacos:D

Den här helgen blir underbar:D

Jag älskar dig:D<3333333

2010-03-12 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0