1 maj!

God morgon på er och herregud vad tiden går fort! Redan maj liksom. Igår hade vi underbart roligt, Andreas och Gustav lagade maten som blev en god tacos. Olivia och jag gjorde efterrätten som blev en mättande chokladmousse. Pojkarna spelade lite basket ett tag, vi tjejer tittade på O.C och pratade. En lugn och härlig valborg! Hoppas ni hade det bra.
  Idag är det en speciell dag, älskling har något planerat som vi får se senare vad det är då. Vi ska nog in till stan och kolla runt lite. Imorgon är det derby dags som jag tjatar, hehe.. Men men.
Just nu är älskling och köper frukost m.m. Igår hittade jag en visselpipa, Andreas kommer hata mig efter den här helgen, haha! Ni får ha det bra, puss!


Hittade igen bild från förra valborg tyvärr..
Men kan säga att för prick ett år sen BADADE jag och bästavän utomhus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0