8 kassar kläder

Hemma med 8 kassar med kläder, hårprodukter, hudprodukter, smink och spel! Vi hann allt och jätte mycket mer på tre timmar. Jag älskar Stockholm asså! Jeansjackan fick jag också med mig hem och vi åt jätte god tacos på Åhlens city. En helt perfekt eftermiddag med baby och shopping. Samma sak imorgon, då vi kommer vara i stan från 13 till 23! Eller kanske t.o.m senare. Det enda jag inte hittade idag var en bh och ett linne från bikbok. Men det tar vi imorgon, kanske ett par skor också, hehe.. Jag blir så glad av allt vi har köpt också, och inte bara saker till mig. Jag köpte ett basketspel till Andreas, för bara 19kr haha. Men det blev han glad av så då är jag nöjd!
  Nu ska jag lägga mig och vila medans han spelar och om två timmar ska vi ut igen. Bilder på allt kommer säkert imorgon eller på lördag. Ha en bra dag så hörs vi ikväll!


På tunnelbanan hem satt en tant bredvid oss som hade tre jätte söta hundar som stodoch skakade för dom var så rädda. Men tanten bara drog dom i örat och slog dom på huvudet, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0