fyra dagar åt sidan

Hej fina läsare! Jag la bloggen åt sidan, fokuserade på att lösa problemen som uppstått under veckan och haft en lugn helg tillsammans med Älskling. Förra veckan fick jag lov att klara av själv, ingen bästavän och ingen pojkvän. Den här veckan kommer däremot bli bättre. Imorgon är vi lediga och  jag hoppas att jag får träffa Jennifer? På onsdag åker jag till Stockholm, kanske träffar Olivia i helgen och får se när jag kommer hem.
  Imorgon gäller plugg och hund, nationella på onsdag samt tyska. Sen runt tre åker jag. Kommer bli så skönt med en lång helg!
Jag ska snart gå upp och kolla på I love you man, som jag och baby tittade på igår. Har även Titanic, PS I love you och I taket lyser stjärnorna att kolla på. Och självklart supersugen! Sen ska jag sova och utnyttja min sovmorgon imorgon. Om Jennifer läser detta: Smsa mig om hur det blir imorgon för jag kan smsa när någon smsar mig. (Min mobil är knäpp just nu) Ha det bra så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0