Sååå lycklig!

Vet ni hur lycklig jag är just nu?! På en skala mellan 1-10 så är jag 1000000! Men jag kan redan säga nu att om det blir något fel i texten är det för jag har två plåster på fingrarna.
  Så nu kan jag börja, mitt älskade lag AIK kämpade så jäkla mycket och tog tre fina poäng mot Åtvidaberg, 4-1 blev matchen. Jag surar lite för att jag inte är där, men skit samma nu! Annars ligger jag med datan på magen, håller nästan på att äta upp alla mina chokladisar, och ska börja titta på One tree hill. Jag har fönstret öppet så mycket det går och jag svettas. Härliga varma kvällar, here you come! Och jag har hittat ännu mer kläder jag vill ha.. Jag måste ju sluta nu! Men jag menar liksom mer sommarkläder, har fortfarande inte köpt shorts(!!) jaja.
 Hoppas ni är minst lika glada som jag är just nu!


Jättefin bild på mig och pluttan, hon älskar bilden, därför!
Jag saknar dig honeypie.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

I WANT TO KILL THE PIC.

2010-05-17 @ 21:42:54
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0