Saknaden av sin bästa vän..

..Är enorm just nu!
Förra veckan var för jobbig och jag fick stå på egna ben och hade inte dig att prata med.
Jag hatar att inte kunna träffa dig, prata med dig och vara med dig som förr.
Jag älskar dig bästa vän, och min bästa vän kommer du förevigt att vara.
Jag finns här och jag lever för dig.
Dig lämnar jag aldrig, du är den underbaraste som finns och du var den som fick mig att känna mig som en riktig människa.
Jag saknar dig för varje dag som går!


All kärlek i världens till den underbaraste och finaste tjejen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag saknar dig äckligt mycket :( <3 du vet att avståndet inte ändrar på något! i sommar ska vi ta igen en hel del dock. JAG ÄLSKAR DIG för alltid rebecca lundevall!

2010-05-11 @ 21:36:51
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0