Lite extra romantik

I helgen ska jag och Andreas befinna oss i hans lägenhet i Stockholm, på lördag eftermiddag ska vi åka skridskor i Kungsträdgården. När jag sa det till mamma och hennes vän sa dom "vad romantiskt det låter!", och det hande inte jag tänkt på men nu sitter jag och tänker på det så är det ganska romantiskt ändå. Åka skridskor, i vintermörkret, med mysig belysning och kärleken. Känns som om man är nyförälskad igen!

Ska bli jätte skönt, bra och mysigt med lite extra romantik med Andreas. Jag längtar!! På fredag morgon ska jag också åka skridskor med ungefär ett 10 pers från klassen.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-23 @ 19:32:22
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0